dijous, 28 de desembre del 2017

Us recomanem... Llibres. Còmic.

Descobrint les novetats...
Una posibilidad de Miguel Á. Giner Bou i Cristina Durán.

Una posibilidad recopila en un volum integral Una posibilidad entre mil i La máquina de Efrén, publicats inicialment per separat, i inclou material extra inèdit fins el moment: un epíleg nou, esbossos, pàgines de guió i quaderns de viatge.
Una història autobiogràfica, on els autors ens expliquen la seva experiència en la paternitat i maternitat... en els tres primers anys de vida de la seva filla Laia, amb paràlisi cerebral i, anys després, el procés d'adopció de la seva segona filla Selam. Sempre des d'un punt de vista realista, positiu i esperançador.

Quieras o no, una experiencia así te cambia la vida. De golpe todo se desmorona y las piezas que componen tu vida quedan esparcidas por el suelo. Entonces, hay que empezar de nuevo, colocar cada pieza en su sitio. Sin embargo, es una oportunidad única para reconstruirnos”.

Reconstruirse y reinventarse es lo que hacen cuando, nada más nacer su primera hija, les toca enfrentarse al mundo de la parálisis cerebral infantil.
Años más tarde deciden emprender, con la misma valentía y determinación, el arduo proceso de la adopción de su segunda hija. Un camino familiar empedrado y lleno de incertidumbres, pero que los cuatro recorren con una energía y un optimismo fuera de lo común.

Text extret de la contraportada del llibre.